A Balkán ékkövei

kanyarok, folyók, városok...

Felkeressük a Balkán legszebb városait és a vidék még fel nem fedezett gyöngyszemeit! Végigmotorozunk a legszebb szerpentineken, és a legjobb látvány utakon. Lekoptatjuk a gumik széleit miközben élvezzük a hamisítatlan balkáni hangulatot, ételeket és kávét!

• 4 nap tömény élvezet és csupán 2 nap szabi
  • Időpont: 2017 május 13.-16.
  • 100% aszfaltos, kanyarvadászós, kultúrálódós, zöld folyókba láblógatós túra
  • További részletek hamarosan!

1. nap

Székesfehérvárról indulunk, 62 majd M6 útvonalon haladva Mohácson felszedjük a csapat maradék részét. Eszéken tartunk egy hosszabb szünetet mikor is megnézzük az Eszéki Várat és a Dráva partot, aki szeretne, itt tud étteremben ebédelni.

Felfrissülve, folytatjuk utunkat a Bosnyák határ felé. Boszniában a határ után nem sokkal megkezdődik a kanyarokkal teletűzdelt M18-as út, ami egészen Szarajevói szállásunkig visz minket hamisítatlan balkáni hegyvidéki környezetben. Este Szarajevóban szabad program keretében belevetjük magunkat a város Isztmabult idéző éjszakai forgatagába (mecsetek, vízipipázás, bazár, városnézés...)

Napi táv: 530Km (Székesfehérvártól)

2. nap

Szarajevóból hegyi utakon majd a méltán híres Neretva völgyét követve érkezünk Mostárba. Itt bejárjuk az óvárost, kávézunk, pihenünk. Innen átmotorozunk Blagajba ahol a Buna forrásában és a remek állapotban megmaradt Dervis házban gyönyörködhetünk, valamint a közvetlen a folyó partjára épült számos étterem egyikében ebédelhetünk.

A nap hátralévő részében izgalmas hegyi utakon motorozunk át a horvátországi Dubrovnikba. Mielőtt elfoglalnánk szállásunkat felmotorozunk a város fölé magasodó hegyre ahonnan remek panoráma nyílik a városra és a környező tengerpartra. Este mindenki egyénileg fedezheti fel Dubdrovnik városát.

Napi táv: 300Km

3. nap

A 8 számú gyönyörű tengerparti úton É-felé elmotorozunk Omisig. Ez a Horvát tengerpart egyik leglátványosabb útja, alig van rajta egyenes szakasz, és szinte végig a tengerből induló hegyek oldalában vezet végig, csodás kilátással az izgalmas tengerpartra. Igazi kontraszt az előző napok hegyvidéki hangulatához képest. Omisban megpihenünk, ebédelünk, megnézzük a Cetina folyó szikla szurdokját és a várat. Elhelyezkedése miatt ez a város Horvátország igazi ékköve. A továbbiakban a Dinári-hegység belsejében folytatjuk a kanyar vadászatot Jajcáig. Itt a kihagyhatatlan látnivalók: a kis vízimalmok, a híres vízesés és az erőd!

Napi táv: 440Km

4. nap

Jajcáról A látványos M16 úton indulunk Banja Lukáig, ami igazi hamisítatlan balkáni látvány út, szűk szikla szurdokban kanyarog, miközben közvetlenül az út mellet zubog az Orbász folyó vize. Igazi vadregényes táj. A Szávát átlépve a szelídebb hegyeken keresztül szeljük át Horvátországot. A Magyar határt Barcsnál lépjük át és a Dunántúli-dombság lankái között kanyarogva érjük el az M7 autópályát.

Napi táv: 440km (Székesfehérvárig)

• Túratempó: Autópályán 140-150Km/h
    Egyéb utakon az útviszonyoknak megfelelő, de dinamikus tempó. 70-110 Km/h
  • Tankolás: 200 Km-ként
  • Teljes túra hossza: 1710 Km (Székesfehérvártól-Székesfehérvárig)
  • Pihenő: Kb. óránként + a rövid fotószünetek. (mert lesz mit fotózni)
  • Elvárás: megbízható motor, utasbiztosítás, motoros rutin
  • Esőnap nincs, rossz idő esetén is megyünk!

Jelentkezés / Információ:

+36-30/505-6787,
+36-20/561-8803

© 2016 Roadrunner Motoros Baráti Kör   -   Kapcsolat: info.rrmoto@gmail.com, +36-30/505-6787, +36-20/561-8803